Észrevétel, kérelem, panasz


Egy esetleges konfliktus általában az oktatás során kezdődik. Javasoljuk, ilyenkor elsősorban oktatójához forduljon, és vele rendezze problémáit. Ha ez nem segít, akkor panaszával, kérésével keresse fel ügyfélfogadó irodánkat, (6400 Kiskunhalas, Jósika u. 1. Telefon, üzenetrögzítő: 77/424-534), forduljon Pocsai László iskolavezetőhöz.
Az iskolavezető félfogadási ideje: előzetes egyeztetés után, munkanapokon: 14-16 óráig. Bármilyen kérését, panaszát, észrevételét írásban is beadhatja. Az Ön képzésével kapcsolatos valamennyi ügyben csak Ön, vagy a törvényesen meghatalmazott jogi képviselője járhat el. Senki másnak, még a legközelebbi hozzátartozónak sem adunk ki információt vagy
fizetünk vissza tandíjat. Amennyiben az iskolavezető az Ön számára nem intézkedett megnyugtató módon, úgy a következő szervekhez fordulhat:
 

Szakmai felügyeleti szervünk:

Bács – Kiskun Megyei Kormányhivatal

Kecskeméti Járási Hivatala

Közlekedési ésFogyasztóvédelmi Főosztály

Járművezető Képzési és Vizsgáztatási Osztály

Közlekedési Osztálya


Cím: 6000 Kecskemét, Szent István Krt.19/a Tel.: 76/512-472, Fax.: 76/512-477